Konsultacijos mokesčių klausimais

Konsultacijos mokesčių klausimais

Teisės aktai, reglamentuojantys mokesčius ir buhalterinę apskaitą, nėra pastovus dalykas. Jie dažnai keičiasi ir yra atnaujinami. Norint sėkimingai ir kokybiškai tvarkyti buhalterinę apskaitą, reikia nuolat sekti naujoves, atnaujinti tiek teorines, tiek praktines žinias. Dažnai susidūrus su mokesčių įstatymų naujovėmis kyla klausimų kaip visa tai pritaikyti praktikoje. UAB Inrista LT padės Jums nepasiklysti mokesčių apskaitoje. Mes teikiame profesionalias konsultacijas jums rūpimais mokesčių ir apskaitos klausimais paprastai ir aiškiai.

Konsultuojame tiek juridinius, tiek fizinius asmenis.

Juridinius asmenis konsultuojame:

  • mokesčių klausimais
  • mokesčių lengvatų klausimais
  • mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir kitų mokestinių procedūrų taikymo klausimais
  • buhalterinės apskaitos vedimo klausimais
  • darbo užmokesčio apskaitos klausimais
  • personalo administravimo klausimais
  • verslo formos pasirinkimo, pradedant naują verslą, klausimais
  • įmonės steigimo, likvidavimo klausimais

Fizinius asmenis konsultuojame:

  • gyventojų pajamų mokesčių klausimais
  • PVM klausimais
  • metinių deklaracijų pildymo klausimais
  • nekilnojamojo turto mokesčių klausimais
  • socialinio draudimo ir kitų mokesčių klausimais
  • verslo formos pasirinkimo, pradedant naują verslą, klausimais
  • įmonės steigimo klausimais

Dažniausiai užduodami klausimai

Atsakymas: Buhalterinės paslaugos suteikia keletą svarbių privalumų, tokių kaip:

  • Ekspertų konsultacijos bei profesionalios informacijos teikimas buhalterinės apskaitos klausimais.
  • Taupomas laikas ir resursai – atliekame daugelį finansinių funkcijų, tokių kaip mokesčių deklaracija, finansiniai dokumentų apdorojimas, pildymas ir pateikimas.
  • Minimizuojama klaidų rizika, patyrę buhalteriai užtikrina, jog būtų tinkamai laikomasi teisės aktų  ir dokumentų saugojimo bei valdymo tvarkos.
  • Galimybė gauti informaciją apie finansinę įmonės padėtį (pajamos, išlaidos, pelnas).

Atsakymas: Reikalingi dokumentai:

  • Įmonės įregistruotos veiklos leidimai ir kiti dokumentai.
  • Sąskaitos, ataskaitos ir duomenys apie pinigines operacijas.
  • Darbo sutartys ir mokėjimo dokumentai jei įmonėje dirba daugiau nei vienas asmuo.
  • Sąskaitos faktūros, kasos pajamų orderiai, kitų finansinių dokumentų kopijos.

Atsakymas: Mokesčių deklaracijų pateikimas yra svarbi proceso dalis. Pateikiame keletą svarbų dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti:

  • Laikas: Mokesčių deklaracijos dažniausiai turi būti pateikiamos tam tikru laiku po ataskaitinio laikotarpio pabaigos.
  • Duomenų tikslumas: Prieš pateikiant deklaraciją, būtina tikrinti, ar visi mokesčių duomenys yra teisingi ir tikslūs.
  • Teisės aktų atitikimas: Mokesčių deklaracijos turi atitikti galiojančius teisės aktus ir reguliavimus, todėl svarbu būti informuotam apie naujausias pakeitimus.

Atsakymas: Mes galime pateikti įvairias ataskaitas apie jūsų įmonės finansinę būklę. Tai gali apimti:

  • Pelno ir nuostolių ataskaitas.
  • Balanso ataskaitas.
  • Pajamų ir išlaidų ataskaitas.
  • Mokesčių ataskaitas ir deklaracijas.
  • Kitas individualiai pritaikytas ataskaitas pagal jūsų poreikius.

Atsakymas: Buhalterinės paslaugų kainos gali skirtis priklausomai nuo įvairių veiksnių, įtakos turi įmonės dydis, paslaugų kiekis, operacijų sudėtingumas. Norint gauti detalesnę ir išsamesnę informaciją rekomenduojame su mumis susisiekti.

Reikia pagalbos? Užpildykite formą


    To Top