Darbo pobūdis:

• Darbuotojų įdarbinimo/atleidimo dokumentų tvarkymas, kiti personalo klausimai.
• Dokumentų, sutarčių rengimas, administravimas ir archyvavimas
• Įvairių dokumentų rengimas: įsakymai, įgaliojimai, perdavimo-priėmimo aktai;
• Sąskaitų faktūrų surinkimas ir užtikrinimas, kad jos būtų perduotos apmokėjimui;
• Įvairių raštų neformalus vertimas iš LT į EN kalbą;
• Priemonių, susijusių su biuro gerbūviu užsakymas, biuro priežiūra
• Pagalba projekto komandai biuro administravimo ir funkcionavimo klausimais.
• Operatyvaus ir efektyvaus darbotvarkės planavimas
• Korespondencijos srautų valdymas. Gautos informacijos dėliojimo pagal prioritetus ir aktualumą
• Vadovo skirtų užduočių vykdymas ir terminų kontroliavimas.

Reikalavimai:

• Pozityvumas, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą ir puikūs komunikaciniai įgūdžiai;
• Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas.
• Raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Word);
• Labai geri rusų, anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
• Geri organizaciniai įgūdžiai, atidumas detalėms.
• Panašaus darbo patirtis (statybos įmonėje būtų privalumas).

Įmonė siūlo:

• 1000 eurų/mėn. neto atlyginimą bandomuoju metu;
• 1100-1200 eurų/mėn. neto atlyginimą po bandomojo laikotarpio;
• Darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
• Kvalifikacijos kėlimo kursus ir tobulėjimą skatinančią aplinką.
• Nemokami užkandžiai, parkavimas.
• Darbuotojų skatinimo programa.

Prisijunk prie Inristos LT komandos




    К началу
    Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su savo socialinės žiniasklaidos, reklamos ir analizės partneriais. View more
    Cookies settings
    Sutinku
    Privacy & Cookie policy
    Privacy & Cookies policy
    Cookie name Active
    Save settings
    Cookies settings