Darbo pobūdis:

• Darbuotojų įdarbinimo/atleidimo dokumentų tvarkymas, kiti personalo klausimai.
• Dokumentų, sutarčių rengimas, administravimas ir archyvavimas
• Įvairių dokumentų rengimas: įsakymai, įgaliojimai, perdavimo-priėmimo aktai;
• Sąskaitų faktūrų surinkimas ir užtikrinimas, kad jos būtų perduotos apmokėjimui;
• Įvairių raštų neformalus vertimas iš LT į EN kalbą;
• Priemonių, susijusių su biuro gerbūviu užsakymas, biuro priežiūra
• Pagalba projekto komandai biuro administravimo ir funkcionavimo klausimais. • Operatyvaus ir efektyvaus darbotvarkės planavimas
• Korespondencijos srautų valdymas. Gautos informacijos dėliojimo pagal prioritetus ir aktualumą
• Vadovo skirtų užduočių vykdymas ir terminų kontroliavimas.

Reikalavimai:

• Pozityvumas, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą ir puikūs komunikaciniai įgūdžiai;
• Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas.
• Raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Word);
• Labai geri rusų, anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
• Geri organizaciniai įgūdžiai, atidumas detalėms.
• Panašaus darbo patirtis (statybos įmonėje būtų privalumas).

Įmonė siūlo:

• 1000 eurų/mėn. neto atlyginimą bandomuoju metu;
• 1100-1200 eurų/mėn. neto atlyginimą po bandomojo laikotarpio;
• Darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
• Kvalifikacijos kėlimo kursus ir tobulėjimą skatinančią aplinką.
• Nemokami užkandžiai, parkavimas.
• Darbuotojų skatinimo programa.

Prisijunk prie Inristos LT komandos



    To Top